Kimple :: The #1 WizardSchool in Romania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideeën topic.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ideeën topic. Empty Ideeën topic.

Bericht van Sisiraine ma mei 26, 2014 5:49 pm

Wegens de vele ideeën die nodig zijn voor het maken van het totale plaatje ( de schoolregels, ideeën voor het verhaal etc) heb ik een ideeën topic aangemaakt. Hierin kun je dus al je creativiteit/fantasie in kwijt.

Regels:
- Je mag niet spammen. Het is dus de bedoeling dat je niet veel berichten achter elkaar plaatst, je kunt evt. als je iets vergeten bent in je reactie met je idee, deze aanpassen/updaten. Daardoor staat het wel op de site, maar ook zonder spam.
- Die regel hierboven (^) is om het overzichtelijk te houden, gelieve dat dan ook te doen aub.

Extra; het is leuk om ook foto's bij je idee te plaatsen als dat mogelijk is. (alleen voor bij bv. de inrichting van de school). En wel duidelijk je idee beschrijven, zodat hier niet veel op gereageerd moet worden, waardoor het weer onoverzichtelijk word! Het best is om te reageren op iemand's idee als deze niet duidelijk is, via het Praathoekje (OOC).

Enaugh serious stuff, let's begin. Kom met goede ideeën.  queen 
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën topic. Empty Re: Ideeën topic.

Bericht van Sisiraine di mei 27, 2014 1:54 pm

Oké, ik had een hele tekst getypt. Wilt ie hem niet versturen, hop alles opnieuw. Thank God.
Mij ideeën *kucht*

Het kasteel zelf:
- Een kasteel zoals http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ffbkg6&s=8#.U4SVofl_suY < klik. vind ik erg awesome. Maar dit kasteel zou ook mogen blijven. Ik vind dit kasteel gewoon uitstraling hebben, ja ik toch altijd.

Binnenin het kasteel:
Mijn idee was sommige beschrijvingen van Zweinstein over te nemen uit het boek deel 1 (de steen der wijzen) zoals; hardstenenvloer, stenen muren verlicht door vlammende toortsen, plafond heel hoog en bij zweinstein het zien van een donkere hemel en sterren als je omhoog kijkt. (dat vind ik echt cool). En de marmeren trap.

Het lijkt me cool dat het kasteel ook een kerker, ziekenafdeling, isoleercellen en een mortuarium heeft. Zoals de kerken en mortuarium omdat het er vroeger anders aan toeging in dit kasteel en het een geschiedenis heeft ((vind ik awesome)). Dus... dat het naast dat leuke, mooie sfeertje wat in sprookjes voorkomt ook horror kanten  Twisted Evil 

Verder tja, de regels.. Maakt mij niet heel veel uit denk ik. Ja, ik kijk wel of ik er mee eens ben... Maar ik kan nu zo snel geen regels bedenken gek genoeg. Umm... ik weet niet zo goed waar de RPG nu eigenlijk omdraait (naast de hoofdpersonen), maar blijkbaar jullie wel dus is dat geen probleem. Ik reageer gewoon op de posten en dan zie ik wel wat jullie nou eigenlijk van plan zijn?? Ik neem mss een andere rol dan Bethany... (of er naast, of ik duw Bethany écht weg. Zoals jij bij Megan deed Leidje(zo heette ze toch?)).

Word wss nog geupdated, ik kijk wel.  I love you
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën topic. Empty Re: Ideeën topic.

Bericht van Leidje vr jun 13, 2014 12:20 pm

De school:
Ideeën topic. 1196822308_1360110142

Begane grond:
Ideeën topic. Plan-parter

Eerste verdieping:
Ideeën topic. Planetaj1

Tweede verdieping:
Ideeën topic. Planetaj2

Derde verdieping:
Ideeën topic. Planetaj3

Vierde verdieping:
Ideeën topic. Planetaj4
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën topic. Empty Re: Ideeën topic.

Bericht van Leidje vr jun 13, 2014 12:44 pm

Oke, heb een naam bedacht, Eagleclaw. I hope you like it.

Eagleclaw. Een speciale afdeling voor leerlingen die alle eigenschappen van de andere afdelingen bevatten. Moedig, intelligent, trouw en sluw. Slecht enkele leerlingen worden per jaar toegelaten.
Het is geen normale afdeling. Naast de gewone lessen krijg je ook nog lessen als Drakenrijden, Duelleren, Stafloze Magie etc.. Ze worden op eenzame plekke achtergelaten en moeten zien te overleven. Ze zullen vele obstakels en tegenslagen krijgen. De leerlingen moeten zich bewijzen. Je moet goed en sterk zijn, alleen dan kun je overleven. Je moet tegen kritiek kunnen. Iedereen wil de beste zijn en zou daar alles voor over hebben. Je kunt elkaar niet vertrouwen. Of misschien toch wel?
Elke leerling krijgt een dier ( Draak, Pegasus of Griffioen ) die hij/zij moet verzorgen. Hij/zij moet een band opbouwen met zijn dier, aangezien een vliegend wezen nog wel eens van pas kan komen…

Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën topic. Empty Re: Ideeën topic.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum