Kimple :: The #1 WizardSchool in Romania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Praathoekje

4 plaatsers

Pagina 8 van 14 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje zo jun 01, 2014 5:12 pm

IK WIL SPANNING! Ik heb een idee, niet helemaal perfect vind ik zelf... er zijn dus twee leerlingen van 100 jaar geleden die elkaar niet mochten en de een deed de ander iets aan waarop die weer wraak wil nemen. Ze zijn dan geesten en ze zitten nog steeds achterelkaar aan en dat verstoort de school. Het is misschien een beetje het idee van Martin Vilijn in deel twee van Harry Potter, dat ze weer tot leven worden gewekt. En dan zijn er telkens aardbevingen, overstromingen, aanvallingen van dooddoeners etc.. Lijkt het wat? Eerlijk zijn eh? Anders is het niet leuk voor jullie.
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leon ma jun 02, 2014 5:33 am

Ik vind het leuk but dit niet:
"En dan zijn er telkens aardbevingen, overstromingen, aanvallingen van dooddoeners etc.. Lijkt het wat? Eerlijk zijn eh? Anders is het niet leuk voor jullie."
Leon
Leon
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 15-05-14

Karakterprofiel
IC Naam: Jordan
Afdeling: Eagleclaw - Voor leerlingen met elke eigenschap.

https://kimplehigh.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine ma jun 02, 2014 3:18 pm

Meh. Idk. Vergeeet niet het ideeën topic ook te kijken x.
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine ma jun 02, 2014 6:05 pm

Ik zelf zou liever zien dat we een verhaal maken. Een verhaal met verbanden en een logische volgorde. Hoogstwaarschijnlijk schakel ik dan ook over na een andere character. Bij mij idee gaat het erom dat onze karakters er goed uit komen, maar dat het niet verveelt. Bv. iemand die dit zou lezen als boek zou het heel saai vinden. Er komt helemaal geen actie in voor en de personages doen niet veel... Ik zou ze liever zien als in een opdracht en dat ze dan avontuur gaan beleven.
Ik weet niet precies, maar buiten is het denk ik veel makkelijker actie te doen dan binnen. Dus dat ze bv door de bergen, bossen, Idk zwerven. Oké, dat dwaalt van het gehele HP idee af , maar ik kan er niet veel aan doen.... Jullie kunnen niet ontkennen dat het saai is.

Leon is de enige die het leuk vind, althans dat zegt hij, maar daar geloof ik niet heel veel van.
En nee,ik beweer niet dat je nu liegt. Ik denk alleen dat je het zelf gewoon niet helemaal weet,
en omdat je dit kent makkelijker vind om op deze manier te roleplayen, dan op de manier met actie erin. Hetgeen wat mij laat denken dat je het niet leuk vind is dat je zelf niet zo heel actief bent (na mijn idee), vaak geen zin hebt, en er volgens mij ook niet om zit te popelen om te schrijven. En ik ben eerlijk, ondanks dat ik schrijven heel leuk vind en dus zit te zaniken dat het inactief is en wil schrijven, begin ik er ook niet heel enthousiast aan. Maar ja, ik wil schrijven , hoe dan ook....

But yeah, anyway, ik denk dat dat ook het probleem is van jou Leon. Je doet een uur over 5 regeltjes typen zeg je, en ik denk dat dat komt door motivatie. Hoe leuker de RPG is, hoe vaker je wilt schrijven, en hoe vlotter dat gaat imo. Conclusie; ik denk dat we allemaal goed moeten nadenken over hoe we erin staan. Vind je deze RPG wel leuk? Zou je liever iets anders willen? Ik weet dat ik best veel eis qua nadenken, veel schrijven etc. maar ja, ik hou van schrijven en een boek lukt mij gewoon niet....... I'm sorry, dat jullie daar de dupe van zijn.

Xoxoxoxo & greets Sisiraine  I love you 
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje di jun 03, 2014 4:16 pm

Ik had een lange reactie 'klik' en weg...

Ik weet eigenlijk niet of je met je vorige reactie bedoelde dat we beter roleplayend het verhaal kunnen verzinnen, maar hier toch een laatste ideetje.

Toen je het had over "buiten is het denk ik veel makkelijker actie te doen dan binnen. Dus dat ze bv door de bergen, bossen, Idk zwerven" dacht ik opeens aan het boek Divergent dat ik aan het lezen ben. Geen idee waarom, zoveel heeft dat boek niet met bossen en zwerven te maken. In het boek moeten heel hard trainen om erbij te horen en niet uit de groep te vallen. Ze worden opgeleid tot vechters die hun angsten overwinnen.
Misschien is het een idee dat de school een soort elite-team van leerlingen heeft. Zij overnachten en trainen in kampen rond de school in de bossen en worden opgeleid tot sterke tovenaars en heksen met een doel (eigenlijk heb ik nog geen idee welk doel, vinden we wel uit.). Dan zijn er ook duellen en dat soort dingen >Smile

Ik weet dat mijn vorige ideeën je niet aanstond Sies, dat maak ik op uit je reacties. Maar het maakt niet uit hoor, ik kan wel tegen een stootje Wink En zelf vond ik mijn ideeën ook niet heel sterk.

Leon, telkens als ik jou reacties lees over de rpg puilen mijn ogen uit. Heb je dan niks met spanning? Vind jij een film leuk waarin alleen maar huilende en zeurende pubers in voorkomen? Vind jij een boek leuk zonder actie?
Vat het niet op als een verwijt, want je bent een aardig en dat weer ik. Het verbaasd me alleen. Je moet me geloven, spanning is véél leuker.
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leon di jun 03, 2014 4:23 pm

IK houd niet van spanning. not really nee. Razz
Leon
Leon
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 15-05-14

Karakterprofiel
IC Naam: Jordan
Afdeling: Eagleclaw - Voor leerlingen met elke eigenschap.

https://kimplehigh.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine di jun 03, 2014 6:41 pm

Totally agree with Leidje. Spanning is een stuk leuker en de drama komt daar juist nog meer in voor. Alleen dan word het gemixt. Het maakt mij niet veel uit, lijkt me wel gaaf. Ik kan er niks over zeggen als ik het nog niet geprobeerd heb toch? Daarom. Soooo, mij lijkt het een leuk idee, en nieuw om uit te proberen. Leon, als jij het nog steeds niet leuk vind; kom jij dan eens met ideeën... En met een uitleg van je mening+argumenten. Zo hebben we er niks aan.... En ik probeerde je niet te beledigen hoor Leidje, ik vind het fijn dat je met ideeën komt, en ze zijn ook heel creatief.  Laughing 
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje wo jun 04, 2014 1:44 pm

Je beledigt me ook niet hoor, wat kan jij eraan doen dat je mijn ideeën niet leuk vind ? En zo origineel zijn ze niet, ze zijn overal wel op gebaseerd. En het klopt wat je zegt, in het boek wat ik dus lees is redelijk veel drama, zoals jaloezie (om wie het best is), wantrouwen, roddels, liefde etc. Maar we moeten dan wel even bedenken waar ze dan voor worden opgeleid, ze moeten wel een doel hebben Wink
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine wo jun 04, 2014 3:09 pm

Ik heb nergens gezegt dat ze niet leuk zijn.
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje wo jun 04, 2014 3:59 pm

Maar je hebt ook niet gezegd dat je ze wél leuk vond. daar maak ik uit op dat je ze niet leuk vind. Maar echt, het maakt niet uit Smile
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine wo jun 04, 2014 5:41 pm

Het ligt mij niet, maar dat maakt het niet niet-leuk. Dat ligt aan mij, niet aan jouw ideeën.
de RPG is trouwens bah-inactief, er word niet eens meeer ic gegaan!! Stummerds!
Willen jullie niet meer schrijven? vinden jullie rpen nie leuk!?!?! KRIJST.
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje wo jun 04, 2014 8:40 pm

Natuurlijk wil ik wel schrijven, maar ik heb het druk en ik dacht dat we pas verder gingen als dat idee was uitgewerkt enz.
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine do jun 05, 2014 10:51 am

Hm. Ik denk nog steeds dat we het gewoon moeten proberen: actie. En ik vind t nog steeds leuker buiten de school. En als je ze ergens voor wilt opleiden...yeah for what? Misschien gewoon dat ze uhm.... yeah well idk
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine do jun 05, 2014 4:54 pm

Eh, ik ben net na een discussie met Leon erachter gekomen dat hij nooit actief kan blijven bij een Forum RPG. So, what now?  Suspect Uch bah, ik haat dit. Kotst.  monkey Ik ben namelijk een beetje .. yeah ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil graag schrijven, ik heb veel tijd, en houd van schrijven. Maar het lukt níét. Niet met Leon want die heeft bijna nooit zin en wilt geeneens actief zijn geloof ik. En jij bent ook best druk. En onze ideeën liggen elkaar allemaal niet.

Maar een boek daarintegen gaat ook niet lukken! Terwijl ik dan niet hoef te wachten, mijn eigen ideeën uit kan werken, en nergens las van heb ivm. andere hun behoeftes etc. HET LUKT GEWOON NIET. Maar ik wil schrijven, actief, veel. Het liefst wel een paar keer per dag. Zoals bij lola. Ohmy, dat was heerlijk actief. In het begin dan. In het begin. KRIJST, CONFUSING, IRRITATIES
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje do jun 05, 2014 7:10 pm

Sorry, het is lastig om een gaatje vrij te houden :/ Maar morgen heb ik maar drie uurtjes les en heb ik alle tijd Smile
Ik stel voor dat we opnieuw beginnen met IC (misschien nieuwe chars als je dat wil). Wel dezelfde school en dergelijke, maar dan is er opeens een nieuwe afdeling. Voor die extra afdeling moet je moedig, slim, geduldig én sluw zijn. Je moet dus niet één of drie van die eigenschappen hebben, maar allemaal. Die afdeling krijgt extra lessen in (bijv.) duelleren, je magie gebruiken zonder magie (stafloze magie), draken berijden etc., ik noem maar wat.
Het is maar een ideetje hoor, maar mij lijkt het leuk Smile Het moet idd dan wel zijn met jaloezie om wie beter is enz, voor de drama Wink
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine do jun 05, 2014 7:29 pm

Oh my god. Dat zie ik zitten van die afdelingen. En ik stel voor dat ze dan opdrachten krijgen idd om zichzelf te bewijzen. Maar ik wil mijn rol dan ook paranormaal maken ((waaat, ik ben verslaaft)). Geniaal Leidje! Goed bedacht!! Alleen dueleren kan ik niet  clown Want ik weeet niet hoe dat schrijvend moet met jullie chars. AA. xD.

Misschien moeten ze dan voor een opdracht ook een week naar de heuvels waar de draken zijn en die moeten ze dan proberen te temmen en te berijden etc. Maar 't is ook leuk dat ze als opdracht in een jungle worden gedropt en daar moeten overleven. En daar zijn dan ook grotten te vinden en allemaal vieze insecten. Allerlei mysterieuze dingen vinden we daar etc. jwz. *ziet een spin, krijst en vuurt Arania Exumai op spin af!* DAT ZAL JE LEREN VIES MORMEL.

En als mijn char dan paranormaal word (en misschien jouwe ook Leidje weet ik veel) dan doen we niet dat die ene geesten er zijn zoals in HP. Maar zoals in horror films etc. En de character van (jullie of alleen Leon) is dan bv Christelijk en gelooft haar niet etc. waardoor er allemaal drama komt!). Ongeloof/wantrouwing, jaloezie, bewijzing, paranormale (wat ik leuk vind), Christelijke (wat Leon ligt denk ik), spanning (wat ons ligt), dikke tranen door de drama (wat Leon ligt). XDDDDD! Oke nee, het is vast allemaal heel slecht. EERLIJK ZEGGEN , NEE= NEE. Maar dan wel met argumenten komen  clown Loveya-all en dankjewel Leidje je hebt me wat vrolijker gemaakt. Nu kijk ik er weer wat positiever tegenaan  I love you 
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje do jun 05, 2014 7:33 pm

Het klinkt goed hoor, perfecte ideeën! Maar beginnen we dan als elfjarigen die dan gesorteerd moeten worden of doen we dat ze al een paar jaar op die afdeling zitten?
Ik ga nu naar bedje toe,
ben een beetje moe
Zie jullie morgen weer
dan gaan mijn vingertjes op het toetsenbord weer tekeer

Ja, mijn geweldige gedichtkunsten -_-
Ciouaua
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine do jun 05, 2014 7:59 pm

Geen idee. Wat jullie het fijnst/leuks vinden. En is goed welterusten mop! x
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje vr jun 06, 2014 10:47 am

Misschien is het leuk als we in het vierde/vijfde jaar zitten en dat de afdeling al een tijdje bestaat. We kunnen dan wel de extra lessen (zoals draken rijden over duelleren, dat kun je echt wel Sies) wel spelen. Die zijn namelijk niet zo saai Wink
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine vr jun 06, 2014 12:09 pm

Hoe wil je EERLIJK duelleren? Ik kan in mn post jou wel helemaal aanvallen, ontwapenen en verlammen en dan wachten op jouw post maar dat is lullig.
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje vr jun 06, 2014 1:01 pm

Je kunt ervoor kiezen sommige spreuken te ontwijken. Maar niet allemaal, dat zou oneerlijk zijn. Het moet ook aan je personage en je tegenstander liggen, is je tegenstander beter dan moet je daar rekening mee houden.
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine vr jun 06, 2014 1:26 pm

Ik neem aan dat niemand een zwak personage wilt gaan maken. Een gevecht is gewoon heel lastig imo, net zoals met dat gevecht toen. Leon was het daar niet mee eens qua hoe zijn rol tegen de muur werd gedrukt bij zijn keel. En dat snap ik, want hij kon niks terug doen. Dat gaat nou eenmaal lastig hiero.
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leidje vr jun 06, 2014 1:33 pm

Dat is misschien waar, maar misschien moeten we afspreken dat als je iemand bedreigd/aanvalt je je slachtoffer een kans moet geven om terug te vechten.
Leidje
Leidje
Admin

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Space

Karakterprofiel
IC Naam: Nim Violet
Afdeling: Guffleclaw - Voor harde werkers die trouw en geduldig zijn

http://www.wattpad.com/user/TheTrueStory

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Leon vr jun 06, 2014 3:38 pm

Totally agree with sisi, ik vind dueleren niks voor een forumrpg. uberhaubt gevechten erin niet.
Leon
Leon
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 15-05-14

Karakterprofiel
IC Naam: Jordan
Afdeling: Eagleclaw - Voor leerlingen met elke eigenschap.

https://kimplehigh.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Sisiraine vr jun 06, 2014 3:41 pm

Naouja idk, Idc. Als ik maar schrijven kan. Maar hoe zat dat? Moest elke heks/tovenaar naar een school als zweinstein etc.?
Sisiraine
Sisiraine
Admin

Aantal berichten : 189
Registratiedatum : 15-05-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In jouw koelkast

Karakterprofiel
IC Naam: Kirza
Afdeling: Nog geen een

Terug naar boven Ga naar beneden

Praathoekje - Pagina 8 Empty Re: Praathoekje

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 14 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum